Bře 20

Strava musí být barevná

Posted in Jidlo

papriky Strava musí být barevnáKrásně vymalovaný byt či dům na nás působí přímo blahodárným a psychologickým účinkem. V teplých odstínech se cítíme příjemněji, než ve studenějších. Stejně na nás působí i potrava, s kterou se přes den setkáváme. Jakmile do svého jídelníčku nebudete zařazovat barevně se lišící pokrmy, budete smutnější a bez nálady. Dopřejte svému organismu barevnost žití.

Nezapomeňte na barevné jídlo

Jakmile se naučíme do svého denního režimu zahrnout červené, zelené, žluté a oranžové pokrmy dodáme svému tělu požadovanou dávku celého komplexu vitaminu jednou ranou. Přírodní pigmenty totiž splňují svou rozdílností rozlišnou ochranu, a proto je vhodné se zaměřit na vícebarevnost své potravy.

  • červené potraviny jako papriky obsahují vysoký počet vitaminu A a E.  Nadále musíme vyzdvihnout jahody, višně a rajčátka pro své zastoupení vitaminu A a C. Mezi další vitaminové bomby patří se svým vysokým obsahem Ečka maliny a brusinky
  • zelené plody jsou význačné pro svůj obsah Céčka. 100 gramu brokolice dokáže v klidu pokrýt denní dávku dospělého člověka. %Pórek a kiwi zase dodávají tělu vitamin E
  • Oranžové a žluté – Pokud hledáte hlavního zástupce Áčka, tak je to mrkev. U Céčka zase paprika. Pokud se více zamyslíte, určitě si vzpomenete na mango, broskve, meruňky, které také prospějí našemu tělu. Snažte se tyto plodiny kombinovat a váš organismus vám bude vděčný
comments: 0 »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Stimulace kofeinem pro lepší fyzický výkon